Realizacja projektów reklamowych – co można wydrukować w internetowej drukarni?

Tworzenie estetycznych projektów na potrzeby kampanii reklamowych i wizerunkowych dla firmy jest o wiele łatwiejsze, jeśli korzystamy z usług profesjonalnej drukarni reklamowej. Zyskujemy w ten sposób pewność, że ulotki, banery wielkoformatowe, wizytówki, a nawet katalogi ofertowe będą wydrukowane z zachowaniem precyzji, zgodności z projektem oraz na jakościowych materiałach, czyli papierach o podwyższonej grubości. Zobacz, jakie materiały marketingowe wydrukujesz w drukarni internetowej!

Ulotki, bannery, plakaty, a może kalendarze? To wszystko wydrukujesz przez internet!

Jeśli prowadzisz własną firmę, prawdopodobnie stale inwestujesz w działania reklamowe – te prowadzone online jako kampanie Google Ads lub pozycjonowanie SEO, a także działania offline, czyli klasyczne kampanie z użyciem wydrukowanych materiałów promocyjnych. Zanim rozpoczniesz jakiekolwiek działania, upewnij się, że drukarnia online będzie w stanie zrealizować Twój projekt zgodnie z założeniami.

Kontaktując się z internetową drukarnią, możesz bez najmniejszego problemu zlecić wydruk bannerów wielkoformatowych do powieszenia w przestrzeni publicznej, ulotek w różnych formatach oraz wizytówek z dodatkowymi zdobieniami, np. folią soft touch lub UV wybiórczym.

Na co zwrócić uwagę podczas zlecania wydruku materiałów marketingowych?

Zanim zdecydujesz się na wydruk gotowych projektów potrzebnych na dni otwarte w firmie, targi branżowe lub po prostu do realizacji strategicznych założeń kampanii marketingowej, zwróć uwagę na kilka kwestii:

  • dostępne formaty wydruku poszczególnych materiałów promocyjnych,
  • cennik drukarni internetowej,
  • rodzaje zdobień stosowanych dla wybranych projektów, np. soft touch lub lakier UV,
  • grubość papieru wykorzystywanego do realizacji zamówienia wydruku.

To cztery najważniejsze aspekty determinujące opłacalność nawiązania współpracy z drukarnią online. Jeśli chcesz mieć pewność, że materiały promocyjne dla Twojej firmy będą wysokiej jakości i przyciągną uwagę potencjalnych klientów, koniecznie dbaj o to, aby cena była adekwatna do jakości wydruku, a grafika odwzorowana zgodnie z założeniami projektu.

Jak prawidłowo przygotować projekty graficzne materiałów do wydruku?

Przed złożeniem zamówienia na wydruk materiałów do kampanii reklamowej musimy mieć stworzony przejrzysty projekt. Ten powinien być zgodny z wytycznymi drukarni. Na szczęście przy zamówieniu internetowym możemy pobrać gotowe makiety, na podstawie których da się przygotować estetyczne projekty spełniające techniczne normy wydruku. Wtedy mamy gwarancję, że stworzony projekt graficzny zostanie w 100% odwzorowany na wydrukowanych materiałach.

Ile trzeba zapłacić za wydruk ulotek, wizytówek i katalogów w drukarni?

Za profesjonalny wydruk ulotek, wizytówek i innych materiałów marketingowych zapłacimy średnio od kilkudziesięciu złotych za nakład na poziomie 50-100 sztuk. Oczywiście całkowite koszty są uzależnione od formatu, rodzaju drukowanego materiału, grubości papieru oraz zastosowanych zdobień dla wybranego projektu.